Celem naszych działań jest wypracowanie wysokiej pozycji Twojego serwisu w wynikach wyszukiwania Google. Dokonujemy tego poprzez działania content marketingowe, które są dopasowane do potrzeb strony WWW, odpowiednio zoptymalizowane oraz przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarek.

Planując strategię marketingową, należy pamiętać o SEO. Tylko treści dobrze zoptymalizowane mają szansę trafić do użytkowników wtedy, kiedy ich potrzebują. Jako specjaliści podpowiadamy, co zrobić, żeby materiały na temat Twojej marki spełniały oczekiwania użytkowników i wyszukiwarek.

Treści marketingowe są lepiej odbierane przez użytkowników i wyszukiwarki, gdy są odpowiednio zoptymalizowane. Podpowiemy, jakich słów kluczowych używać i gdzie zamieszczać Twoje materiały, by były one łatwo wyszukiwane w Google i (a może przede wszystkim) łatwo trafiały do użytkowników zainteresowanych tematem.

pde, pozycjonowanie seo, pozycjonowanie sem, pozycjonowanie stron internetowych

Zarówno SEO i SEM stają się coraz bardziej powszechnymi narzędziami, używanymi do promowania stron internetowych w sieci. Dobrze wiedzieć, czym są i w jaki sposób można wykorzystać je w efektywnym zarządzaniu treścią w internecie.

Warto zacząć od wyjaśnienia, że pojęcia określają różne działania w obrębie marketingu internetowego. To stwierdzenie obala obiegową opinię, w myśl której zarówno SEO, jak i SEM są zamiennymi nazwami działań, związanych z pozycjonowaniem stron internetowych.

Aby dokładnie opisać zależności pomiędzy SEO oraz SEM warto przywołać wzór, który często znaleźć można w opracowaniach, dotyczących marketingu w Internecie. SEM = SEO + PPC, gdzie SEO to Search Engine Optimization (w Polsce często określane terminem pozycjonowanie), a PPC oznacza Pay Per Click, czyli płatność za kliknięcie. Zastanówmy się nad różnicami między SEO i SEM.

pde, pozycjonowanie seo, pozycjonowanie sem, pozycjonowanie stron internetowych

SEM, czyli marketing w wyszukiwarkach, to ogół działań promocyjnych, które mają podnieść pozycję danego serwisu w wynikach wyszukiwania (zarówno naturalnych, jak i płatnych) przy użyciu odpowiednio dobranych fraz lub słów kluczowych, wpisywanych przez użytkowników podczas poszukiwania informacji w wyszukiwarkach. W ramach marketingu w wyszukiwarkach, można korzystać między innymi z kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowania lub optymalizacji stron www.