Dlaczego outsourcing?
Outsourcing jest nowoczesną i bardzo skuteczną strategią zarządzania przedsiębiorstwem polegającą na oddawaniu partnerowi zewnętrznemu (outsourcerowi) zadań i czynności, które nie są związane z podstawową działalnością danego podmiotu. więcej

 

 

 

Public Relations

 

Public Relations to kształtowanie - za pomocą różnych metod i narzędzi - pożądanego, określonego wizerunku organizacji. Public Relations jest jednym z działań marketingowych, uzupełniających typowe akcje reklamowe.Głównym celem stosowania Public Relations jest przekazanie informacji do otoczenia na temat firmy, jej produktów lub usług z wykorzystaniem bezpośrednio liderów opinii lub pośrednio przy użyciu np. mediów.

 

 

Koncepty komunikacyjne:

  • Przygotowywanie strategii PR dla firmy/produktu
  • Realizacja strategii PR dla firmy/produktu
  • Konstruowanie portretu medialnego firmy/produktu
  • Realizowanie portretu medialnego firmy/produktu

Media Relations:

  • Przygotowywanie serwisów informacyjnych
  • Dystrybucja serwisów informacyjnych - wszystkie nośniki
  • Spotkania prasowe - formalne i nieformalne
  • Organizacja wywiadów indywidualnych
  • Organizacja seminariów
  • Szkolenia produktowe
  • Organizacja testów produktów w mediach
  • Wyjazdy szkoleniowe
  • Road show
  • Funkcja rzecznika prasowego

Wydarzenia specjalne:

  • Tworzenie wydarzeń specjalnych
  • Organizacja i nadzór wydarzeń specjalnych
  • Wprowadzenia nowych produktów na rynek
  • Promocje
  • Obsługa medialna i organizacyjna imprez sportowych w kraju i za granicą

Komunikacja wewnętrzna:

  • Opracowywanie i wdrażanie kompleksowych programów integracyjnych dla pracowników
  • Organizacja imprezy firmowych
  • Wydawnictwa wewnętrzne (gazetki, broszury informacyjne)
  • Alternatywne formy komunikacji (np. Intranet)
  • Badania nastrojów pracowniczych

Relacje Inwestorskie:

  • Zintegrowane kampanie medialne i promocyjne związane z wejściem firmy na rynek kapitałowy

Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi:

  • Opracowanie strategii działań w kryzysie w odniesieniu do danej firmy i środowisk zewnętrznych
  • Plan działań z zakresem odpowiedzialności w odniesieniu do struktury danej firmy
  • Szkolenie medialne

 

Szkolenia:

  • Obraz mediów
  • Strategie PR dla firmy i produktów
  • Styl i forma kontaktów z mediami
  • Komunikacja w sytuacjach kryzysowych
  • Jak rozmawiać z przedstawicielem mediów

Media Monitoring

  • monitoring zasobów Internetu: wybranych portali, wortali, serwisów ogólnoinformacyjnych i branżowych oraz wydań on-line czasopism
  • monitoring radiowo-telewizyjny: ogólnopolskich stacji radiowych i telewizyjnych w całodobowym paśmie antenowym
  • merytoryczną klasyfikację i analizę publikacji, materiałów telewizyjnych i radiowych pod względem profilu odbiorcy, zasięgu medium, częstotliwości ukazywania itp.
  • sporządzanie zaawansowanych raportów medialnych, umożliwiających dokonywanie złożonych analiz ilościowych i jakościowych zgromadzonych efektów medialnych.
  • monitoring prasy: ogólnoinformacyjnej oraz branżowej o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym, a także dodatków tematycznych

Sponsoring:

  • Selekcja ofert sponsoringowych
  • Przygotowywanie strategii sponsoringowych
  • Realizacja aktywności sponsoringowych
  • Monitoring internetu (portale, strony, grupy dyskusyjne)
  • Moderowanie grup dyskusyjnych

Produkcje fotograficzne:

  • Sesje zdjęciowe uwzględniające konkretne zapotrzebowanie różnych mediów
  • Skanowanie
  • Kopiowanie na różnych nośnikach
  • Dystrybucja przy wykorzystaniu wszelkich kanałów do zdefiniowanych odbiorców

Produkcje TV/Video:

  • Produkcje filmów TV (BetaCam, Cyfra)
  • Scenariusz, realizacja
  • Montaż
  • Kopiowanie
  • Dystrybucja

Produkcje materiałów wspierających działania PR:

  • Druki
  • Gadżety
  • Materiały specjalne

Nowoczesne technologie:

  • Produkcja stron www
  • Nadzór redakcyjny stron www
  • Projektowanie i realizacja kampanii PR w internecie

 

 

 

Copyright © 2009 Grupa mprojekty.com  All Rights Reserved.